فعالیت آموزشی انجمن

مربیگری آمادگی جسمانی


مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3

 انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی دوره مربیگری آمادگی جسمانی درجه سه را پس از برگزاری یک دوره تئوری مربیگری درجه سه که در آبان ماه  به‌صورت مجازی برگزار شده بود زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی و با حمایت دانشکده علوم ورزشی و تندرستی در تاریخ نهم الی پانزدهم بهمن‌ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کرد.
در این دوره در خدمت مدرسین دکترمحمد فشی عضو هیات‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر آرزو اسکندری عضو هیات‌علمی دانشگاه شهید رجایی بودیم که با حضور فوق‌العاده 60 نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصلان دانشکده برگزار شد.

این دوره شامل یک روز کلاس تئوری حضوری و پنج روز کلاس عملی در محیط دانشگاه بود که در پایان شرکت‌کنندگان موفق به کسب مدرک مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی از فدراسیون ورزش‌های همگانی شدند.

Responsive Image
Responsive Image
Responsive Image

تئوری عمومی مربیگری درجه 3


تئوری عمومی مربیگری درجه 3

 

دانجمن علمی زیر نظر فدارسیون ورزش‌های همگانی یک دوره تئوری مربیگری درجه سه تمامی رشته‌های برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در آبان و آذر ماه 1400 برگزار کرده است که در آن 50 نفر از دانشجویان این دانشگاه به‌مدت یک هفته برای 35 ساعت در وبینارهای آموزشی شرکت کردند و در انتهای دوره با شرکت در آزمون پایانی موفق به‌کسب مدرک شدند که گواهی قبولی آنان یک هفته بعد صادر شد.

Responsive Image