سی‌ و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

3853 بازدید

سی‌ و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی ایران و حفظ استقلال و هویت فرهنگی برگزار می شود.

سی‌ و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی ایران و حفظ استقلال و هویت فرهنگی در بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار: ۳۱ شهریور 1400 است.

دبیرخانه سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با انتشار فراخوان این‌دوره از جایزه، از ناشران، پژوهشگران، محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان دعوت کرد با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

بر اساس این‌فراخوان، آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۹ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس‌برداری شده نباشد. همچنین کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

تنها کتاب‌هایی در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کار برگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. همچنین گفتنی است آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، نقد ادبی (تألیف)، مستند نگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به‌دلیل همپوشانی با «جایزه جلال آل‌احمد» و «جشنواره شعر فجر» در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران داوری و بررسی نمی‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.ketabsal.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول واقع شده است. کد پستی این دبیرخانه نیز ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ است.​​​​​​​​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: