درباره
چارت سازمانی مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی
وظایف مدیر حوزۀ رياست و روابط عمومی
- |
ايجاد ارتباط اداري بين رياست دانشگاه و واحدهاي متبوع اعم از شفاهي، كتبي و پيگيري آنها؛ |
- |
نظارت بر تهيۀ پيشنويس و صدور نامههاي متضمن نظرات و دستورات رئيس دانشگاه به واحدهاي مختلف؛ |
- |
نظارت بر تهيۀ پيشنويس و ثبت و ارسال نامهها، دستورها، بخشنامهها، دعوتنامههاي صادره و آئیننامهها؛ |
- |
نظارت بر اجراي دستورات رئيس دانشگاه، ابلاغ دستورات صادره رئيس دانشگاه به افراد، مؤسسات و واحدهاي تابعه؛ |
- |
پاسخگویی و رسيدگي به مشكلات ارباب رجوع واحدهاي مختلف دانشگاه؛ |
- |
نظارت بر تنظيم برنامههاي کاري و ملاقات رئيس دانشگاه، دعوت افراد به منظور تشكيل جلسات و کميسيونها و نشستها؛ |
- |
نظارت بر تنظيم صورتجلسات حوزۀ رياست و ابلاغ آنها به واحدهاي ذيربط و پيگيري مصوبات جلسات مذکور؛ |
- |
نظارت بر انجام امور اداري و اجرائی هيئتها و شوراي دانشگاه، کميسيونهاي مختلف مربوط و ابلاغ مصوبات آنها به واحدهاي ذيربط؛ |
- |
نظارت بر مكاتبات، تهيۀ دستور جلسه، تدوين و تنظيم مصوبات هيئت امنای دانشگاه؛ |
- |
آمادهسازی جلسات هیئت رئیسه و شورای دانشگاه؛ |
- |
نظارت بر تنظیم و انتشار اطلاعات و آمار و مصوبات جلسات هیئت امنا، هیئت رئیسه و شورای دانشگاه در قالب کتابهای سیاسی دانشگاه و سایر کتابچهها (اعضای هیئت علمی و رشتههای موجود)؛ |
- |
نظارت و ایجاد هماهنگیهای لازم میان ریاست دانشگاه و مدیریتهایی که مستقیماً زیر نظر رئیس فعالیت میکنند و هماهنگی بر فعالیتهای آنها؛ |
- |
نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیئت رئیسه از طرف رئیس دانشگاه؛ |
- |
نظارت بر تهیه پیشنویس احکام صادره از سوی رئیس دانشگاه و نظارت بر آغاز و اتمام مدت مدیریتهای دانشگاه؛ |
- |
ارائۀ مشورتهای لازم به رئیس دانشگاه در زمینههای مختلف.
|