با حضور رئیس دانشگاه؛

سرپرست جدید پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور معرفی شد

615 بازدید

مراسم تکریم و معارفه سرپرست پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور با حضور دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

در مراسم تکریم دکتر زندی رئیس سابق و معرفی دکتر کرمانیان سرپرست جدید پردیس شهید عباسپور، برخی از اعضای هیئت رئیسه، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در پردیس عباسپور، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها، استادان و کارکنان پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور حضور داشتند.

دکتر سیدمحمود آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی ضمن تبریک و تشکر از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مشارکت در انتخابات را پاسخ سنگینی به تبلیغات منفی دشمن عنوان کرد و حضور بالای مردم را در روند پیشرفت کشور بسیار مؤثر دانست.

دکتر آقامیری ضمن تقدیر از دکتر زندی، رئیس سابق پردیس عباسپور، با اشاره به برگزاری چندین رویداد بزرگ علمی و جذب سرمایه برای پردیس توسط ایشان گفت: انرژی و ظرفیت بالای دکتر زندی باید در مسیر بهتر در فضای علمی برتر مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند دانشگاه را یاری کند.

رئیس دانشگاه با معرفی دکتر کرمانیان به عنوان مشاور رئیس در امور پردیس‌ها و سرپرست پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی ایشان اشاره کرد.

رئیس دانشگاه با اشاره بر اهمیت پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور، بر برنامه‌ریزی راهبری و تلاش برای ارتقای کمی و کیفی این پردیس  به مجموعه‌ای فنی در تراز پردیس‌های فنی دانشگاه‌های برتر کشور با همکاری واحدهای آموزشی و پژوهشی مستقر در آن و ارائه برنامه جامع و همه‌جانبه برای پویا ساختن این مجموعه در راستای تحقق اهداف سند تحول دانشگاه، تاکید کرد.

دکتر آقامیری با آرزوی توفیق برای سرپرست جدید پردیس عباسپور اظهار امیدواری کرد، دکتر کرمانیان با تلاش مستمر در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه کوشا باشند و با همراهی و همدلی استادان و نیروهای جوان و کارآمد، حفظ وفاق و تعامل سازنده با روسای دانشکده ها، معاونت ها و ایجاد عدالت مکانی در پردیس شهید عباسپور در ارتقاء جایگاه این پردیس موفق باشند.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: