درباره
وظایف و اختیارات مدیر حوزۀ رياست و روابط عمومی
ايجاد ارتباط اداري بين رياست دانشگاه و واحدهاي متبوع اعم از شفاهي، كتبي و پيگيري آنها؛ |
نظارت بر تهیه پيشنويس و صدور نامه های متضمن نظرات و دستورات رئیس دانشگاه به واحدهای مختلف؛ |
نظارت بر تهيۀ پيشنويس و ثبت و ارسال نامهها، دستورها، بخشنامهها، دعوتنامههاي صادره و آئیننامهها؛ |
نظارت بر اجرای دستورات رئیس دانشگاه، ابلاغ دستورات صادره رئیس دانشگاه به افراد، موسسات و واحدهای تابعه؛ |
پاسخگویی و رسيدگي به مشكلات ارباب رجوع واحدهاي مختلف دانشگاه؛ |
نظارت بر تنظيم برنامههاي کاري و ملاقات رئيس دانشگاه، دعوت افراد به منظور تشكيل جلسات و کميسيونها و نشستها؛ |
نظارت بر تنظیم صورتجلسات حوزۀ ریاست و ابلاغ آن ها به واحدهای ذی ربط و پیگیری مصوبات جلسات مذکور؛ |
نظارت بر انجام امور اداری و اجرایی هيئتها و شورای دانشگاه کميسيونهای مختلف و ابلاغ مصوبات آن ها به واحدهای ذیربط؛ |
نظارت بر مكاتبات، تهيۀ دستور جلسه، تدوين و تنظيم مصوبات هيئت امنای دانشگاه؛ |
آمادهسازی جلسات هیئت رئیسه و شورای دانشگاه؛ |
نظارت بر تنظیم و انتشار اطلاعات و آمار و مصوبات جلسات هیئت امنا، هیئت رئیسه و شورای دانشگاه در قالب کتابهای سیاسی دانشگاه و سایر کتابچهها (اعضای هیئت علمی و رشتههای موجود)؛ |
نظارت و ایجاد هماهنگیهای لازم میان ریاست دانشگاه و مدیریتهایی که مستقیماً زیر نظر رئیس فعالیت میکنند و هماهنگی بر فعالیتهای آنها؛ |
نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیئت رئیسه از طرف رئیس دانشگاه؛ |
نظارت بر تهیه پیشنویس احکام صادره از سوی رئیس دانشگاه و نظارت بر آغاز و اتمام مدت مدیریتهای دانشگاه؛ |
ارائۀ مشورتهای لازم به رئیس دانشگاه در زمینههای مختلف. |